martes, 26 de mayo de 2009

Concursos de rock? no, gracies.

Aquest matí, he mirat el meu hotmail, i tenia un e-mail al meu myspace, a on una sala de concerts, em convidaba a apuntarme al seu concurs de rock, que promocionaba junt amb uns estudis de gravació. No estic ja molt interessat en estes coses, però ja que s'han molestat en enviarme-ho, m'he he dit vaig a llegir les bases.

Com totes les bases dels concursos, era per a grups novels, que no tingueren un treball al carrer, dintre d'una discogràfica. Es demanen tres cançons inèdites del grup, i la organització pot fer l'us que vullga d'elles.
També demana que per favor no intentem agregar-los al nostre myspace que ells quant estigam ja apuntats ens faran eixir al seu myspace-amigos. Fins ací en pareixia tot prou correcte, però en el següent apartat em diu que per apuntar-me tinc que passar una selecció, i abans tinc que amollar 6 euros, i si em seleccionen per a les eliminatòries tindre que amollar 45 euros més, apart de que si em seleccionen, tindre que anar al local a tocar , i segurament serà debades. I el premi és grabar tres temes al estudi de grabació, d'un dels tres fer un videoclip.

Em pareix que estos volen promocionar lo següent:

PRIMER.- El local s'asegura dos o tres mesos, actuacions de grups debades, totes les setmanes
SEGON.- El estudi també es promociona.
TERCER.- Segurament ja tindràn un grup guanyador, i que voldràn promocionar.

Tot aixó voldràn que ho pagen els grups inscrits i els colegues dels grups participants que vagen a vore'ls.
Aixó de la crisis fa que alguns sabuts, intenten traure rasquit, de les ganes dels grupets de tocar i ensenyar la música que fan.
Per aixó vos dic, si eu de pagar no s'apunteu a cap de concurs.

CONCURSOS DE ROCK ? NO, GRACIES

No hay comentarios: