jueves, 5 de febrero de 2009

P- RRAKOS PARA ELISA

document historic dels p-rrakos Unica actuació del Charly amb els p-rrakos, varem assagar un parell de setmanes antes de l'actuació en Simat.Va ser el primer día que varem interpretar San Roro, tal com es fa ara. Pep i jo soliem tocar San Roro de forma popular i jo li vaig posar la música de rock inspira en la canço de Billy the kidd and the pirates, SHAKIN ALL OVER. Les dos primeres estrofes estan tretes de la canç0 popular San Roro i les altres tres les vaig inventar jo. Aci estem tocant una versio clasica, que un grup Heavy la tocaba, pero ara no recorde quin grup era. Tambe feiem una versio dels CLASH, que jo li vaig fer una adatació en castella, la canç0 li vaig posar Cuando hacemos el amor(Should I stay, Should i go).

No hay comentarios: